O mně

čtvrtek 12. června 2014

Desetidenní výzva: Zhubni, co můžeš!

Tak je to zase tady. Po mých úspěšných detoxech je tu ještě cílová rovinka. Nakonec jsem ji pojala jako soutěžení sama se sebou. Ale jednu motivačku tu mám. Za deset dní se mi vdává kamarádka, svatba bude veliká a já se rozhodla, že ještě trochu pohubnu do nových šatečků, které jsem si na tuhle velkou slávu koupila. A ještě druhotným cílem je zmáknout tohle příšerný zkouškový.
Pravidla jsou jednoduchá: Nežrat a učit se!

Zdroj: photl.com
Jsem zvědavá, jak se mi to povede, poslední dobou jsem se zase rozežrala, do toho ty zkoušky, to vám pak udělá radost fakt i suchej rohlík. Velkou závislostí se pro mě stalo pojídání neloupaných arašídů ke sklence vína. Uklidňuje mě je louskat. Nevím sice, jak moc to může vadit, ale tuším, že bych s tím měla přestat. 

Mám naštěstí pomocníky! Sice jsem s tím měla začít mnohem dřív, ale co, každá snaha se počítá. Včera jsem dostala na vyzkoušení pár vychytávek na hubnutí, na paměť, na soustředění a na únavu. Tak to by v tom byl čert, aby těch deset dní nemělo nějaký viditelný výsledky. Předem vám slibuju recenze!

Ajurvédská káva na soustředění a paměť, bio esence na redukci váhy a na zahnání chuti k jídlu, guarana na nabuzení.
A proč vám to všechno cpu? Protože jinak se zase nedonutím. No vážně, už jsem to zkoušela... Ale pizza a zmrzka byly silnější. Tentokrát se ale nedám a budu se tím snažit podpořit i ostatní holky, co právě hubnou do plavek! Tak pojďme do toho všechny společně a ať ty pizzérky třeba zkrachujou, mně je to jedno! My budeme kočky!

Máte nějaký zaručený tip, jak odolat dobrůtkám nebo jak rychle shodit pár kilo? Dejte vědět! ;)

10 komentářů:

  1. Jíst jíst a jíst, vlastně furt jíst. Třeba i 7x denně. Dosavadní porce si rozděl na polovinu a v určitých intervalech jez. Ráno to chce snídani na nastartování odpo nějaké ovoce oběd si rozděl na půl, první půlku si dej k obědu a druhou k večeři. Jako odpolední svačinka může být třeba zeleninový salát. Důležité je hodně pít. Nejméně dva litry denně. Tak to tedy dělám já. Vyloženě nemám téměř žádný pohyb a přesto hubnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní super! Jíst a nehýbat se a hubnout, to zkusím ;) Ale běda, jestli se do těch šatečků pak nevejdu :D

      Vymazat
    2. Chce to prostě jíst častěji menší porce, tím se zrychluje spalování. Ale chvilku to chce vyčkat, než si na to tělo zvykne. Můj jediný pohyb jsou schody v práci a mám 50 kg. Akorát by to chtělo pár oblastí trošku zpevnit nějakým cvičením, ale kdo je sám se sebou vlastně spokojen.

      Vymazat
    3. Je fakt, že pravidelná strava je u mě největší problém... to spíš vydržím nejíst celej den, než jíst pravidelně několikrát denně. Ale zkusím to, díky za tip ;)

      Vymazat
  2. Se můžem v těch výzvách podporovat vzájemně a po ukončení jít na chlebíček s majonézou a pivo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jo, ani nevíš, jak se těším, až se na tý svatbě napucnu :D

      Vymazat
    2. :D tak to má být :) Mě na hubnutí nejvíc pomáhá nejíst po 17h a odpoledne už nic sladkého ;)

      Vymazat
  3. Doufám, že se pak pochlubíš nějakýma fotkama ze svatby ;-) Ať jsi v šatech holka jak lusk, přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jdu do toho s tebou, na dálku posílám podporu a věřím, že i těch deset dní bude mít výsledek! :) A ano, pak to pořádně oslavíme chlebíčkem s majonézou a nějakým sladkým dezertíkem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, holky, díky moc! :) Fotky určitě budou, slibuju ;) a chlebíčky taky :D

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)